O co tu chodzi?

Będąc młodą lekarką...... Będąc młodą mamą.... 

Będąc młodą mamą lekarką.


Witam wszystkich.
Nigdy nie byłam mistrzem słowa pisanego, jednak postanowiłam spróbować swoich sił na blogu. Jestem młodą lekarką - 3 lata po studiach i młodą mamą - najstarsze dziecko ma już wprawdzie prawie 6 lat, jednak po raz kolejny (trzeci) spodziewam się dziecka.
Tak jak każda mama spotykam się z wieloma trudnościami w pielęgnacji, wychowywaniu i leczeniu dzieci. Jako lekarka wydawać by się mogło,powinno mi być łatwiej niż innym mamom, jednak tak nie jest.
Na tym blogu postaram się podzielić się z Wami moimi przemyśleniami dnia codziennego, zarówno z domu jak i z pracy.

Komentarze

  1. Aniu bardzo się cieszę,że zaczęłaś pisać. Moja starsza siostra będąc w ciąży założyła bloga kulinarnego, który wspaniale się rozwija i dostarcza wielu dobrych doświadczeń. Kobiety w ciąży są widać bardzo twórcze:) Asia D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wizyta u psychiatry dziecięcego? Czy to coś strasznego? Jak się do niej przygotować?

Czy warto diagnozować ADHD u progu dorosłości?

Kim są rezydenci i dlaczego utworzyli porozumienie?